آی زم در برزیل

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

"من با موسیقی برزیلی از طریق یک وینیل جورج بن در سال 2000 در پاریس خریداری شدم. صدای او به وضوح مربوط به سوابق روح و فانک بود که من در آن زمان جمع آوری کردم اما با یک لبه آفتابی و یک زبان که بیشتر شبیه به من است صدایی بود. چند سال بعد، به دلیل این اشتیاق رشد برای تلفن های موبایل گرمسیری به برزیل نقل مکان کرد و متوجه شدم که من در یکی از جالب ترین شهرهای موسیقی زندگی می کنم: مجسمه سازی.

من نیز چند هفته در ریودوژانیرو (جایگاه مورد علاقه من در جهان) را صرف کردم اما از آن به بعد هیچ فرصتی برای بازگشت نداشتم. سوابق من در حال حاضر من را گرم گرم ... من می دانم اشعار و من آواز خواندن همراه با تمام این آهنگ ها. لذت بردن!"

"ابتدا ابتدا خود را مقصر بدانید. سوم، شما باید این دو را بر روی درخت دانه بچرخانید. فصل های خشک آن را جمع آوری کرده اند. مرغ شب برای ضرب هر مرد عمیق می تواند مرد باشد این هواپیما به صورت دو طرف تشکیل می دهد و اگر من چمن را به هوا پرتاب کنم، می توان گیاه پر از گل و بوته را دوباره پر کرد. هر دوی شما اینطور نیست. به نظر می رسد چهره گی در جایی ".


بیوگرافی

آی زم (مخفف "در صبح زود صبحانه") انحراف دیوید DJ و تهیه کننده فرانسوی استآرش خان. او به شدت به دنبال افق های جدید است، در جستجوی ثابت برای ارتباط بین فرهنگ ها از طریق موسیقی است. او مدت تقریبا 10 سال موسیقی تولید و مخلوط کردن موسیقی تحت نام iZem بوده است و تلاش هایش برای از بین بردن آهنگ ضرب و شتم، مدت هاست توسط بعضی از بزرگترین سازندگان از جمله Gilles Peterson، XLR8R و KCRW پشتیبانی می شود. پس از کار در رادیو در پاریس در آغاز 2000s و در عجله برای تجربه بیشتر در جهان، او ترک فرانسه در سال 2005 به عنوان گیتاریست در پروژه های موسیقی در اسپانیا و پس از آن در مجسمه، برزیل کار می کرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. ...


تمامی حقوق متعلق به شرکت فرنام سازان آیریک است .