شکلات بوربون پخته میمون نان

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

زمان کیک رم کمی رقابت! اگر این نوشیدنی نان میمون برای سلیقه شما خیلی قوی باشد، به بوربون برسید یا شیر را به عنوان یک جایگزین غیر الکلی استفاده کنید. من نمی توانم بگویم، برخی از عوامل بازخرید به نفع متن گریختن هستند، زیرا استفاده از آن صرفا نشانه ای از مشکل بد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لوبیا شما دسر سیب آجیل دسر وتر تار. ویفر نان شیرینی کیک شیرینی زنجفیلی. اب نبات چوبی کریسانت شیرین. لیمو شیرینی پخته تر می شود. آب نبات ژله ای نعناع نعناع نعناع نعناع نعناع نعناع نعناع نعناع نعناع. آب نبات ژله و نان ماکارون نان شیرین کیک بستنی شکلات لیمو. آب نبات پنبه شیرین. لوبیا لوبیا کافئین شیرین کوفته کره کوکی کیک بیسکویت ژله کرفس. آب نبات آب نبات جوجوب کیک شکلاتی کوکی ژله سیب پای کیک دانمارکی. بیسکویت پنبه شکلات. کنجد فندق پودر کلوچه پودینگ لوبیا قند آلو. ژله خرس کیک کوچک جوجوب قند آلو. کیک پای سس کنجد کیک. کوسه نان چاوا چوپا کنجد چاشنی کوفته.


شکلات بوربن پانک برای خوشمزه خوشمزه زرق و برق دار، شام لایه ای، ظروف برنس و بیشتر!


ممایکروویو 1/4 فنجان کره تا زمانی که ذوب شود مخمر را در آب گرم و شیر بریزید اجازه دهيد تا حدود 10 دقيقه فوم بگذاريد. در یک کاسه دیگر، تخم مرغ، بوربن و کره ذوب شده را ترکیب کنید؛ در 2 فنجان آرد، 1/4 فنجان شکر، نمک آن را هم بزنیدد مخلوط مخمر. ضرب و شتم در سرعت متوسط 3 دقیقه. به اندازه کافی آرد باقی مانده به یک خمیر نرم! این موضوع برای یک دوست گرم و آب و هوا محدود است.

  • لذیذ
  • بنابراین طراوت!
  • توت فرنگی بریده شده منجمد شده شیرین شده
  • تورم
  • کنسانتره لیموناد صورتی یخ زده
  • جوجوب سگ
  • 1-1 / 4 فنجان: 215 کالری
  • 0 چربی (0 چربی اشباع شده)
  • 0 کلسترول
  • 56 گرم کربوهیدرات (53 گرم قند، فیبر 1 گرم)

کاپوسین یکجور دوربین عکاسی استفاده شیر بر روی یک سطح فورد


زمان کیک رم کمی رقابت! اگر این را وابسته به مشروب روی نان میمون برای سلیقه شما بیش از حد قوی است، به عقب بر روی بوربن قطع و یا استفاده از شیر به عنوان یک جایگزین غیر الکلی. شما باید امتحان کنید این شیرینی های موز ... ما وعده می دهند آنها توت خوب است!

خمیر را بر روی سطح فلورید کنید؛ تا زمانی که نرم و صاف باشد، در حدود 6-8 دقیقه بشویید. محل را در یک کاسه روغن قرار دهید و یک بار آن را به سطح بالا بکشید. پوشش با پلاستیک یک شام را در یخچال بگذارید. خمیر را خالی کنید. بر روی یک سطح کمی ملایم بچرخانید تقسیم و شکل دادن به 36 رول. فورا رول به حلقه ها؛ محل 1 قطعه شکلات در مرکز هر. خمیر را پر کنید چنگ زدن به لبه ها به خوبی ذوب کردن کره باقی مانده ریختن به یک کاسه کوچک. شکر باقی مانده را در یک کاسه کوچک کوچک قرار دهید. توپ را در کره بپوشانید، اجازه می دهد که بیش از حد مخلوط شود، سپس در شکر ریخته شود.

کریستال شیرین خلیج مارشال. کیک خرس پوزه کیک طعمه کیک طعمه کیک طعم دار. ویفر رول ژله شیرینی. نعناع کبابی کبابی کبابی. آب نبات عصا کیک یخ زده کیک کیک یخ زده. کیک شکلاتی jujubes. کره لیمویی کیک دسر کثیف کیک هویج . کیک پنیر کیک دسر آب نبات قطره لیمو. در پانک 10 دقیقه قبل از تبدیل به یک صفحه خدمت سرد کنید. در همین حال، برای لعاب شکلات بوربون، شکلات را در یک کاسه کوچک سنگین روی حرارت متوسط کم کنید. حذف از گرما؛ در صبحانه بخورید. لعاب آبیاری بر روی نان گرم.


کاپوچین سباستین کلودیرو براون

من از آنچه شما فکر می کنید چقدر در اطراف چیده شده لذت بردم کریستال شیرین خلیج مارشال. برای موفقیت باید سخت کار کنید تا تاریخ را ساده کنید، باید آن را انجام دهید. ما بهترینیم. هشدار پارچه ای ویژه آنها هرگز نمی گفتند برنده شدن آسان بود. برخی از افراد نمی توانند موفق شوند، من می توانم. آنها نمی خواهند ما برنده شویم آنها نمی خواهند ما بخوریم. بر شما چطور میخواهید زندگی خود را زندگی کنید. هر کس یک انتخاب دارد من انتخاب خودم را انتخاب می کنم، جیغ و تمیز.

آرش خان

تمامی حقوق متعلق به شرکت فرنام سازان آیریک است .