10 تا از بهترین مدلها در سال 2018 برای شروع کسب و کار شما

10 تا از بهترین مدلها در سال 2018 برای شروع کسب و کار شما

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

راس تجربه بیش از 10 سال در صنعت دارد. او مدیر خلاق ما، طراح دیجیتال، طراح وب و طراح جلویی است. او همچنین با یک اسکچاپ بسیار خوب است. پیش از شروع شرکت، راس کار خود را به عنوان طراح و مدیر استودیو برای یک خانه طراحی انجام داد که دارای تعدادی از مشتریان بزرگ بود. راس تجربه گسترده خود را از این نقش به کار او در حال حاضر به ارمغان آورد.

روابط عمومی نیویورک
روابط طراحی مدل فلکس

فلکس دارای بیش از 10 سال تجربه در صنعت است. او مدیر خلاق ما، طراح دیجیتال، طراح وب و طراح جلویی است. او همچنین با یک اسکچاپ بسیار خوب است. پیش از شروع شرکت، راس کار خود را به عنوان طراح و مدیر استودیو برای یک خانه طراحی انجام داد که دارای تعدادی از مشتریان بزرگ بود. راس تجربه گسترده خود را از این نقش به کار او در حال حاضر به ارمغان آورد. تیم های ما با آخرین فن آوری ها، روند رسانه ها به روز شده اند و علاقمند به اثبات خود در این صنعت هستند و این چیزی است که شما از یک آژانس تبلیغاتی می خواهید، انجام دهی کارهایی که 10 سال کار کرد، برای دیدن انتخاب طرح ها و طرح های من این است که چگونه تمام طرح های من شروع می شود، نگاهی به صفحه نمونه کارها من بکشید. برای دیدن کسانی که من با آنها کار کرده ام لیست مشتریان من و سهامداران را مشاهده می کنم. چیزها را روشن کنید، ارزش اضافه کنید، فردی محتوا هستید، شما کلمات را دوست دارید. آژانس تبلیغاتی بعد از آن فکر نمیکند، دور از آن، اما آن را در یک سزاوار دوم است.


مدیر خلاق، طراح دیجیتال، طراح وب و طراح جلویی در سال 2018/19


م مدلهای آماده برای فرار از زندگی روزمره هستند، تمرکز خود را بر کسب و کار جدید به شرکت متمرکز می کنند. آنها اخیرا موفق به کسب تعدادی از مشتریان بزرگ شده اند و هر دو نیز دارای مدرک مدیریت پروژه هستند تا اطمینان حاصل شود که پروژه ها از ابتدا تا انتهای پروژه هموار می شوند. ما طیف وسیعی از طرح های طراحی و پروژه ها را فقط برای شما ارائه می دهیم. سالهاست که چیزهای زیادی برای فروش گذاشته ایم. اگر شما نمی خواهید از خانه خود راحت شوید، چرا نگاهی به فروشگاه آنلاین خود نخواهید داشت. ما برخی از خطوط جدید و همچنین برخی از پیشنهادات فصلی فوق العاده در بسیاری از محدوده ما با 75٪ است!

  • طراوت!
  • کاتالوگ نامه
  • مد محافظت
  • مقیاس تعادل
  • سرمایه گذاری و بازنشستگی
  • 24/7
  • 0 چربی (0 چربی اشباع شده)
  • 0 کلسترول
موک آپ فلکس

پیکرنما طراحی خالق فلکس - طراحی گلدوزی و جلویی انتخاب در حال توسعه.


مدیر هنری و متخصص در طراحی گرافیک و چاپ از یک آژانس تبلیغاتی که خوشحال هستند با شما ملاقات می کنند و یا از طریق تلفن یا ایمیل برای برقراری یک سرویس مناسب برای شما مواجه می شوند. خدمات ما شامل ارائه مشاوره و راه حل های حفاظت مالی، سرمایه گذاری و طراحی وب. هدف ما این است که از مالیات خود نگران باشید، زیرا میدانید که آنها در دست امن هستند!

Mockups 2018/19ما تعدادی از تیم های مختلف در سازمان خود داریم که در زمینه های مختلف کسب و کار متخصص هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که شما یک سرویس کلی عمومی دریافت نخواهید کرد و اگرچه ما نمی توانیم سالها و سالهای خدمات را تحمل کنیم، ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که این یک چیز خوبی در این صنعت هست تیم های ما با آخرین فن آوری ها، روند رسانه ها به روز شده اند و علاقمند به اثبات خود در این صنعت هستند

با این حال، متقاضیان می توانند با محتوای قابل درک، مثلا یک متن تصادفی از یک روزنامه یا اینترنت کپی شوند. ما می توانیم یک نام تجاری ایجاد کنیم که خارج از خانه است و واقعا نشان دهنده ی کسب و کار شما و پیامی است که می خواهید به آن انتقال دهید. احتمالا به متن متمرکز میشوند، صرفنظر از طرح و عناصر آن. سپس یک طرح از جمله توصیه های ما را با هم ترکیب خواهیم کرد. این طرح شامل هزینه های ما است، بنابراین شما می توانید از پیش رو ببینید. اگر شما از طرح و هزینه ها خوشحال هستید، این طرح را در عمل قرار دهید. ما بررسی را طراحی خواهیم کرد که چطور با برنامه بازبینی برنامه در هماهنگی است. انواع صاف و الاستیک و بسیاری از آن فلکس از اوایل 1960ies استفاده شده است، و به احتمال زیاد از قرن شانزدهم.


نواک لاویرنئوکس

مونیکا خواهر راس، مدیر هنری ما است و متخصص در طراحی گرافیک و چاپ است. او همچنین با برخی از نام های بزرگ کار کرده است و طرح های او تعدادی از جوایز صنعت را به دست آورده است. راشل و چاندلر طراحان جوان ما هستند. راشل طراح وب با دانستن HTML و CSS است و از راس در پروژه ها پشتیبانی می کند. چاندلر فقط درجه گرافیک گرافیک خود را به پایان رسانده و لذت بردن از ادامه یادگیری از مونیکا و ایجاد تجربه خود را دارد.

نواک لاویرنئوکس

تمامی حقوق متعلق به شرکت فرنام سازان آیریک است .